Konrad Spuła

marketingowiec z 8 letnim doświadczeniem, Content Manager specjalizujący się w produkcji angażujących treści, w szczególności – wideo. Na co dzień odpowiedzialny za dostarczanie koncepcji kreatywnych na potrzeby reklam, kampanii wizerunkowych oraz serii eksperckich dla jednego z największych producentów materiałów budowlanych w Europie. Ponadto świadczy usługi z zakresu opracowywania strategii marketingowych. W swojej branży ceni niestandardowe rozwiązania i synergię kanałów online i offline.

Personal Branding

Program

- strategia budowania marki osobistej. 
- warsztat budowania strategii marki osobistej. 
- kogo i czego poszukują marketerzy? 
- warsztaty z budowania szablonu briefu kreatywnego 

Z zajęć dowiesz się:
- jak przygotować strategię budowania marki osobistej w internecie;
- jak zaprojektować własny kanał, serwis www, oraz pozostałe profile w mediach społecznościowych;
- jak szybko i skutecznie radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi w sieci.
- jakie są standardy i dobre praktyki ofertowania i ustalania warunków współpracy z klientem;
- jak przygotować brief kreatywny dla klienta, umowę poufności, umowę współpracy;
- w jaki sposób marketerzy poszukują twórców wideo i czego od nich oczekują;
- jak ustalić wysokość wynagrodzenia i jak prowadzić negocjacje z klientem.